تجهیزات تیوب کلینینگ

تجهیزات تمیزکاری تیوب

Tube cleaning systems and tools

tools and full equipment for tube cleaning

سیستم های برقی تمیزکاری تیوب سری  ROTO-JET 0820 ARV

دستگاه شستشو و تمیزکردن داخل تیوب ها مدل ARV Roto-Jet 0820 برای حذف انواع رسوبات و گرفتگی های نرم و سخت طراحی شده است ، برای این هدف، یک محور الکتریکی انعطاف پذیر با برس و فرچه مناسب با همان نوع گرفتگی وارد لوله شده و با کنترل اپراتور توسط پدال و پا قابلیت انجام کار پیدا میکند،  Roto-Jet را می توان برای هر دو حالت مرطوب و خشک استفاده کرد ، تمیز کردن تیوب های مبدل ها ، بویلر ها ، کولز های هوایی و واحدهای خنک کننده از قبیل تجهیزاتی هست که برای تمیزکاری آنها می توان از این ابزارالات تمیز کاری استفاده کرد .

تمیز کننده های دارای موتور داخلی قدرت تمیز کنندگی بسیار بالا داشته و بسیار برای زدودن پوسته شدگیها و حتی باقیمانده های معدنی از تیوب های بویلر و مبدل بسیار مناسب میباشند. دستگاههای فوق را میتوان با ابزار ها و انواع موتور بر اساس نیاز مورد نظر و سازگاری هر چه بیشتر با اندازه تیوب سفارش داد. موتور این دستگاههابه همراه ابزار وارد تیوب شده و موتور نیروی گردشی مورد نیاز جهت جدا کردن رسوبات از دیواره داخلی تیوب ها را فراهم می نماید. بعد از جدا شدگی رسوبات ، خروجی موتور ذرات را به سمت مخالف تیوب فلش میکند .برای تیوب ها گیج ها در سایز های متنوعی متناسب با مستقیم بودن ویا احنا دار بودن تیوب ها ارائه می شوند.

شفت‌های مرطوب و خشک انعطاف‌پذیر با کوپلینگ جداگانه

انواع برس ها و فرچه های تمیزکاری

متناسب با نوع گرفتگی تیوب ها و مشخصات سیال مورد نشر و سایر اطلاعات تیوب سازنده ، شرکت تکنودیتا در کشور آلمان برای مشتریان خود یکی از برس های زیر را پیشنهاد میکند ، البته انواع سرشلنگی و فرچه و برس و یا دریل های گوناگونی در شرکت تکنودیتا ساخته می شود که در ذیل فقط به برخی از متداول ترین انها اشاره شده است

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجهیزات تیوب کلینینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجهیزات تیوب کلینینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *